Vi er den største eiendomsmegleren på Helgeland, med nærmere 50 prosent av markedet, og det forplikter. Derfor har vi nå i høst vært gjennom en prosess for å utvikle en ny profil.

Den nye profilen skal følge oss når vi nå flytter inn i nye lokaler på Mo, i Sandessjøen, Mosjøen og Brønnøysund, og målet er at den skal bidra til å styrke vår merkevare ytterligere.

Verden er i endring og med mange digitale flater så har det vært viktig for oss å utvikle en profil som møter de ulike kravene markedet stiller. I tillegg så ønsket vi å skape et tydeligere uttrykk som samsvarer bedre med hvem vi er, og hva vi står for. Kvalitet er en av verdiene vi jobber etter hver dag, og målet er at den nye profilen skal gjenspeile dette.

Vi har valgt å utforme logoen i kobber, på svart bakgrunn. Med tilhørende farger fra en blå palett for variasjon. Dette er farger som står godt til hverandre og som gir et litt mer eksklusivt preg enn tidligere. Det har vært viktig for oss å ikke gå for langt bort i fra det kjente, så vi har beholdt formen i logoen og heller tilført nye grafiske elementer.

Selv om vi nå kommer i ny drakt og har flyttet inn i nye lokaler så vil vi fortsatt være de samme folkene, med de samme verdiene; Redelig, engasjert, dyktig og effektiv – en solid og profesjonell leverandør av meglertjenester som hjelper deg å oppnå boligdrømmen.